Най-нови

Cysteine (Цистеин, аминокиселини)

Cysteine (Цистеин, аминокиселини)

Изгражда и заздравява структурата на кожата, косата и ноктите Подпомага производството на колаг..

44.00 лв.

5-HTP (5-хидрокситриптофан, аминокиселини)

5-HTP (5-хидрокситриптофан, аминокиселини)

 Подобряване на настроението Подобряване на съня Успокояващо действие5-хидрокситрипто..

52.00 лв.

 Glutathione (Глутатион, трипептид)

Glutathione (Глутатион, трипептид)

 Клетъчен антиоксидант Редуцирана форма Вегетарианска формулаGlutathione - Глутатион ..

66.00 лв.

Tryptophan (Триптофан, аминокисели)

Tryptophan (Триптофан, аминокисели)

Подсилване на нервната система Преодоляване на стреса Подобряване на настроението Под..

55.00 лв.

Списание - Вижте всички публикации

Шоколад за културисти
Необходими продукти:1 авокадо2 дози шоколадов протеин (Аз избрах WHEY CREAMY COCKTAIL вкус шоколадова наслада)1с.л натурално какао1ч.л подсладителванилия Начин на приготвяне:Смесваме всички продукти в блендер до получаване на хомогенна смес. Сипваме в купа и оставяме за час в хладилника.НЯМА ТАКАВА НАГРАДА :)))..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
ПРАВИШ HIIT ГРЕШНО!
Обърнете внимание! Защото виждам стотици постове на хора, твърдящи, че изпълняват така модерното напоследък HIIT кардио и същевременно "спринтират", правят колело и степер с интервали по 30, 45 и дори 60 секунди.Това не е HIIT! Не е интервал с максимално усилие. Най-добрите атлети на планетата не са способни да поддържат спринтовото усилие за повече от 15 секунди. Така че няма и най-малка възможност ние, обикновените хора да го можем за два пъти по-дълъг период от време.Ако четете тази статия, най-вероятно вече практикувате някаква форма на високоинтензивна интервална тренировка.През последнит..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
Негово величество спринта. Спринтът като тренировка.
Виждали сте телата на спринтьорите, когато застанат на стартовата линия, нали така? Определено предизвикват възхищение и благородна завист. Е, такива невероятни фигури не се постигат лесно. Основата на успеха се крие в невероятната тренировка, която е задължителна за всеки напреднал спринтьор. Спринтът е една от най - експлозивните и невероятни тренировки, които може да изпълнявате. В интерес на истината, той доби сериозна популярност сред знаменитостите, които тренират здраво, за да бъдат в перфектна форма. Специфичните части от тялото, към които е насочен спринтът, са задните част, прасците,..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
Пилешки гърди в сос от лимон и копър
Продукти4 обезкостени, пилешки гърди без кожа, (1-1 1/4 кг)3 супени лъжици екстра върджин зехтин1/4 чаша лук, ситно нарязан3 скилидки чесън, мляно1 чаша намалено съдържание на натрий пилешки бульон2 супени лъжици брашно2 супени лъжици копър, ситно нарязан пресен1 супена лъжица лимонов сокпрясно смлян черен пипер на вкуссол на вкусНачин на приготвянеЕтап 1Поръсете пилешки гърди от двете страни със сол и черен пипер. Загрейте 1 1/2 чаени лъжички масло в голям тиган над средно-висока температура. Добавете пилето и запечете докато покафенее от двете страни - около 3 минути от всяка страна. Отсране..