Най-нови

Carnosine ( Карнозин, антиоксидант)

Carnosine ( Карнозин, антиоксидант)

 Антиоксидант За мускулен виталитет Протекция за клетките Подходящ за вегетариан..

70.00 лв.

Quercetin Bromelain (Кверцетин Бромелаин, антиоксидант)

Quercetin Bromelain (Кверцетин Бромелаин, антиоксидант)

 Подсилване на имунната система Поддържане нивата на Хистамин Подпомагане адаптиранет..

63.00 лв.

N-Acetyl Cysteine ( Н-Ацетил Цистеин, антиоксидант)

N-Acetyl Cysteine ( Н-Ацетил Цистеин, антиоксидант)

Мощен антиоксидантЗащита от сърдечно-съдови заболяванияПредотвратяване на ракови заболяванияПремахва..

52.00 лв.

Resveratrol (Антиокидант)

Resveratrol (Антиокидант)

 Мега потентност Подържане на сърдечно-съдовата система С добавен екстракт от червено..

100.00 лв.

Списание - Вижте всички публикации

Морковена овесена каша за закуска
Морковената овесена каша е перфектната комбинация от пълнозърнести храни и протеини, за да ангажира храносмилателната система за цялата сутрин! Най-интересното е, че има вкус на морковена торта, а е готова в рамките на няколко минути! Продукти за 2 порции:- 3/4 чаша неподсладенo бадемово мляко (или мляко на избор)- 1/2 чаша нискомаслено кисело мляко (или пюре банан, ябълково пюре или тиква)- 1/2 чаша настъргани моркови (аз използвах един голям морков)- 1/2 ч.л. канела- 2 с.л. стевия (или подсладител)- 1 чаша овесени ядки- 1/4 чаша&nbs..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
Суперхрани и какво трябва да знаем за тях
Някои храни са толкова богати на полезни вещества, че според учените могат да забавят чувствително основните проблеми на стареенето, като сърдечносъдови заболявания, диабет тип 2, някои видове рак.За съжаление, всекидневната ни диета е богата на животински и транс мазнини, рафинирани въглехидрати и трапезна захар, сладкиши, готварска сол и калории, но е бедна на фибри, витамини и минерали, както и на добри за съдовете мазнини (мононенаситени, които се съдържат в маслините, зехтина, авокадото и рапичното олио и омега-3 полиненаситени, на които са богати рибите, обитаващи студените води – сьомга..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
„Перфектната диета” , летящ старт за ново начало
Няма перфектна диета! Всеки е различен и въпреки това в живота идва момент, когато човек иска да постави едно ново начало. Начало на пътя за постигане на определена цел - сваляне, качване или просто поддържане на килограми; здравословно, рационално или хранене за подготовка за състезание. Всеки с мечтите си, но първите стъпки винаги са най-трудни и изпълнени със съмнения. Предлагам Ви един примерен хранителен режим за летящ старт, независимо от бъдещите Ви цели. Придържайте се към него за 2 месеца, пригодете го към собствената си физика (лично тегло, ръст, години), съобразете се с тренировъчни..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите
Ползите и вредите от протеините
ПОЛЗИТЕ ОТ ПРОТЕИНИТЕ Правилният избор и употреба на протеини ще ви помогнат да: -          Спазвате здравословен и рационален хранителен режим!Протеините са ЛЕГАЛНИ хранителни добавки, а не лекарствени препарати! Те представляват оптимизирани за усвояване, висококачествени белтъчини (известни като „аминокиселини”), без излишни мазнини, въглехидрати, сол, холестерол и калории. ВАЖНО: Протеините НЕ ЗАМЕСТВАТ консумацията на твърда храна! Те са идеалният начин да задоволите повишените си нужди от белтъчини, ако не можете да си набав..
Коментар към тази публикация - Вижте коментарите